Monday, September 20, 2010

Beli Basikal (hobi baru)

Alhamdulillah.
     Berjaya jugak akhirnya untuk aku memiliki sebuah basikal 'mountain bike' dengan jenama GT. Errmm.. Tarikh beli 17 September 2010 (Jumaat). Ada beberapa eksesori free yang diberikan antaranya lampu belakang, botol air, beg dan tongkat.

    Harga bagi setiap basikal ni memang le mahal, tapi aku pilih kategori yang murah. Ikut kemampuan le beb. Yang penting jenama GT dari USA. Body tahan lasak untuk aktiviti yang lasak. Tak sabar rasanya untuk berjambori atau naik ke Bukit Kledang. So far basikal ni okay, dapat menyihatkan badan sambil menambahkan lagi kenalan2 dalam minat dan hobi yang sama.

   Aku beli sama dengan kamal KKM Hospital Batu Gajah. Dia beli basikal jenama GIANT. Tak kurang hebat jugak. Warna biru. Nanti kalo dia ada blog aku link kan blog dia untuk tatapan korang.







Dia punya full spesifikasi basikal, klik di sini :
http://www.gtbicycles.com/bikes/mountain/endurance/avalanche-3-0-disc

    Alhamdulillah, barang yang aku kehendaki dah pun dapat. Mungkin pasni kumpul duit nak beli kamera pulak. Ekekekek...Yo'o ajerk.

No comments:

Post a Comment