Friday, July 19, 2013

DIED - FLORIDIAN DEATH METAL

Salam Ramadhan.
Macam ni ceritanya. 
Aku balik kerja awal hari ni sebab hari Jumaat ada sembahyang Jumaat.
Masuk bilik aku terkejut sebab ada bungkusan misteri kat atas meja solek.
Hadiah hari jadi aku ke pun?
...
Ahahahahhaaa...
Ropanya baju yang aku beli online dari Duktur Bentara sudah sampai.
Kiranya aku dah ada baju raya la ni.
Walaupun jarak rumah antara kami berdua tak ler jauh sangat, tapi Doc pos dari Kolumpo. Outstation ler tu.
Tq Doc.






Saiz M. Terbaik.
Petang raya dah buleh pakai buat ziarah sanak saudara.
Kalau ada saiz kecik, mesti aku belikan untuk anak sama. Hehe.

Tq again Doc.

4 comments:

  1. sempoi.. dia punya logo tu memang kvlt!

    ReplyDelete
  2. Haha. Stail... Yang penting bahgian lengan kecik.
    Tq Doc.

    ReplyDelete
  3. hensem jejaka yang memakainya...

    ReplyDelete